vineri, 14 februarie 2014

Valentine's day

La saptesprezece ani, viata mea s-a schimbat pentru totdeauna... Am cincizeci si sapte de ani, dar chiar si acum îmi aduc aminte tot ce s-a întîmplat în anul acela, pînă în cele mai mici detalii. Adesea retrăiesc acel an, readucîndu-l la viată, si, cînd o fac, mă copleseste mereu un amestec ciudat de tristete si bucurie... Aceasta este povestea mea si promit să nu omit nimic... La început, veti zîmbi si, mai apoi, veti plînge - să nu spuneti că nu ati fost avertizati...
Hei! M-am tot gandit ce sa citesc Valentine's day si cam nicio carte nu ma convins.Dar totusi m-am hotarat sa citesc Sotia calatorului in timp de Audrey Niffenegger insa nu v-o pot recomanda pentru ca abia am inceput sa o citesc.
Am citit O plimbare de neuitat si este o poveste de dragoste frumoasa si filmul este superb A walk to remember care mi-au ramas in suflet.Deci asta ar fi propunerea mea pentru aceasta zi.Voi ce cititi de Valentine's day ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter