duminică, 8 martie 2015

Waiting....Aflame (Fall Away #4) by Penelope Douglas


Rolurile s-au inversat. Acum eu dețin puterea și este rândul lui să se roage de mine.

Toată lumea vrea sa fie ca mine.

Poate este influența fustei sau modul cum mă joc cu părul meu. Chiar dacă atenția lor este ultimul lucru pe care mi-l doresc, nu ma pot opri. Eu domin piesa, viteza răsună în oasele mele iar vântul și mulțimea îmi strigă numele.

Sunt ea.Șoferița.Regina curselor.Și supraviețuiesc, un lucru pe care el credea ca nu-l voi reuși.

Ei incă vorbesc despre el.L-ai văzut pe Jared Trent la TV? Ce crezi despre ultima lui cursă Tate? Când se întoarce acasă Tate?

Dar, refuz să îmi pese prea mult. Deoarece când Jared va veni acasă eu nu o sa fiu aici.

Tatum Brandt a dispărut. M-am schimbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter