miercuri, 11 mai 2011

EXODO ANISA B DAMON


Rezumat M-am intoros din nou la harti , nu era forate probabil ca imperiul maya sa ma ajute sa imi reconstituies trecutul .Mi-am intors capul pentru a vedea ca se intampla si am ramas inghatata pe loc .Parul de pa gatul meu mi s-a ridicat si un ciudat fior mi-a strabatut spinarea .Am retinut aerul ,nefind in stare sa respir si deodata am simitit un junghi dureros in piept Mi-am dus mana la piept brusc ametita.Inima mea batea cu putere o singura bataie de inima trimitand o durere intensa prin tot corpul meu.Un spasm brutal cand s-au intalnit ochi mei cu ai lui.Era un baiat dar nu unul oarecare ,era ca o umbra , intunecoasa sinistra si fascinanta.
Este o carte care merita citita deoarece ne poarta intr-o lume noua intermediara intre moarte si viata.Cunoaste o fata mununata pe nume Lena care se indragosteste de dusmanul sau Christian.
Christian este frumos letal un pradator caruia ii place sa se joace cu prada insa acest lucru de va schimnba cand o cunoaste pe Lena Cei doi incep sa se intalneasca datorita unui tratat.
Este o carte foarte frumoasa si se citeste foarte usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter