duminică, 8 mai 2011

FRAGMENT DIN BEASTLY


-Bine ma bucur ca suntem impreuna dar te iubeam cum erai.Credeam ca Kyle era frumos dar de Adrian m-am indragostit.Te vedeam ca pe ceva unic.Special .Cred ca te-am iubit de la inceput .Doar ca nu stiam.
-Atunci vrei sa fiu o bestie?am spus
-Presupun ca nu este practic nu?Este mai simplu sa mergi la film si lucruri de genul asta cu iubitul tau fara sa fie o stire la Tv.
-Mai usor sa te accepte la facultate.
-Da
-Atunci care este problema?am intrebat.Sunt acelasi ,nu conteaza ce aspect am.
-Presupun .Dar ma gandeam ca poate ar putea sa iti schimbe unele lucruri daca este o vrajitoare.
-Cum ar fi?
-Esti blond,inalt si perfect.
-Nu sunt perfect.
-10 din 10 fete din liceu ar spune ca esti perfect
M-am gandit la Sloane
-Bine, sa presupunem pentru binele discutiei ca sunt perfect .Si cei?
-Din cauza asta as vrea schimbarile.
-Care?Ai spus ca sunt perfect.
-Oh,nu stiu,un nas rupt sau 10 Kg la burta.
-Am inteles..Am luat mana lui Lynda.Si de ce vrei asta?
-Pentru ca esti perfect.Ei bine eu..nu sunt.Baieti care sunt perfecti nu ies cu fete ,sti tu, simple. Poate Adrian King ma iubea dar Kyle KIngsburry va ramane sau poate va obtine ceva mai bun?
-Mai bun?am imbratisat-o .Lindy m-ai iubit cand nica macar nu eram uman.M-ai sarutat cand nu aveam buze.Ai vazut ceva in mine cand nici macar nu eram sigur ca exiata.Crede-ma nu exista nicio forma sa gasesc ceva mai bun.Eu cred ca esti perfecta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter