duminică, 30 decembrie 2012

Cartile anului 2012


Seria Lux de Jennifer Armentrout.Este o serie minunata cred ca toata lumea stie ca-l iubesc pe Daemon Black si nu cred ca exista cineva care sa nu-l iubeasca.Este o serie pe care o recomand tuturor.

Seria Covenant de Jennifer Armentrout si cartea mea preferata din aceasta serie este Deity.Aiden este tot ceea ce vrei de la un baiat sexy matur responsabil si tandru este baiatul perfect pentru mine.Este o serie pe care o recomand tuturor
The Sea of Tranquility by Katja Millay este o carte foarte frumoasa si interesanta.Iubesc cartea si o recomand tuturor.

Prima carte nu m-a impresionat cum m-a impresionat a doua carte.In aceasta carte Noah m-a cucerit cu gesturile sale si cu puterea lui de-a iubi.Povestea este foarte interesanta si te tine cu sufletul la gura.

Finale de Becca Fitzpatrick.Ultima carte din seria Hush Hush si imi va fi foarte dor de Patch si de Nora.Oh Patch este baiatul rau perfect din punctul meu de vedere.


Este o carte captivanta din seria Psy-Changeling de Nalini Singh.Mie imi place orice scrie Nalini pentru ca scrie uimitor.Am citit cam vreo 17 carti de aceasta autoare si pe toate le-am iubit.Deci va recomand aceasta serie cu drag.

Seria Angelfire este una dintre seriile mele preferate pentru ca iubesc eroinele puternice si fragile in acelasi timp si Will este baiatul perfect pentru Ellie ,

Tempest de Julie Cross o carte foarte captivanta si amuzanta.Jackson este foarte istet amuzant si iubitor iar Holly este o eroina amuzanta.Sunt o pereche draguta.Abia astept sa citesc Vortex cartea a 2.



Divergent/Insurgent sunt primele carti distopice pe care chiar le-am iubit.Nu prea ma atrage genul acesta de carti dar Veronica chiar a stiut foarte bine cum sa imbine actiunea cu iubirea si a iesit ceva nemaipomenit.Oricum iubesc cuplul Tris si Four.

Creatura de Nely Cab atat pot sa spun ca iubesc cartea si ca Nely scrie uimitor.Chiar recomand cartea asta.
Acestea sunt cartile mele preferate din anul 2012 si pe care sigur o sa le mai recitesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter