miercuri, 6 februarie 2013

In curand la Editura Litera

Bare to you de Sylvia Day



"Plin de tensiune emotionala, scene de dragoste toride și o poveste convingatoare." - Dear Author

New York Times BESTSELLER

Gideon Cross a intrat în viața mea ca un fulger în întuneric ...

Era frumos și deștept, amețitor și incredibil de sexy. Eram atrasă de el, așa cum n-am fost niciodata în viața mea de ceva sau de cineva. Râvneam atingerea lui ca un drog, chiar știind că mă va slăbi. Eram defectă, deteriorată, iar el reușea să deschis aceste fisuri în mine așa de ușor ...

Gideon știa. Avea proprii lui demoni. Și urma să devenim oglinzile care ne reflectau reciproc cele mai intime răni... dar și cele mai mari dorințe.Legăturile iubirii lui mă transformau, în timp ce mă rugam ca durerea și chinul trecutului nostru să nu ne poată despărți...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter