miercuri, 3 octombrie 2012

Ce am citit luna trecuta

Ce carti am citit:

Collide (Collide, #1) by Shelly Crane
Uprising (Collide, #2) by Shelly Crane
Catalyst (Collide, #3) by Shelly Crane
Revolution(Collide,#4) by Shelly Crane
Surrender (Mimics of Rune, #2) by Aimee Laine
Love Lines (Love Lines, # 1) by Diana Nixon
The Mephisto Kiss (The Mephisto Covenant, #2) by Trinity Faegen
Cursed by Jennifer L. Armentrout
After Dark (The 19th Year, #1) by Emi Gayle
Cartea mea preferata a fost Cursed by Jennifer Armentrout
Citesc Cicada by Belle Whittington
Hey,ce mai faceti? Eu am inceput facultatea de luni si am ramas 2 zile fara net deoarece m-am mutat in chirie si mi-a lipsit blogul meu drag dar acum am revenit :)!
Deci,cred ca o sa postez un pic mai rar dar oricum am 2 surprize pentru voi :)Una maine si cealalta in weekend.
Acum va urez tuturor mult succes in noul an scolar :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter