luni, 2 iulie 2012

Noutati









Cateva poze cu Pepe Toth and Sztella Tziotziosz sunt actori care ii interpreteaza pe Daemon and Katy din seria Lux .Nu-i asa ca sunt adorabili...mai ales Pepe :X.Aceste poze sunt sneak peek din trilere book pe care Jennifer si cei doi actori le-au facut si care urmeaza sa fie publicate.Primul trailer va aparea in 1-2 iulie.
Cateva informati despre cartile din aceasta serie:
-Cartea obsidian a fost scrisa in 7 zile.
-Aspectul extraterestrilor a fost inspirat din filmul Cocoon
-In timp ce Jennifer scria prima carte a fost pe punctul de a renunta pentru ca nu vroia sa scrie despre extraterestri
-Vor fi 5 carti in aceasta serie iar cartea 4 si 5 vor spuse si de Daemon si de Katy si este posibil sa fie si o carte intre catile 4 si 5
Azi am citit primul capitol din Onyx nu trebuie sa mai spun ca mi-a placut nu-i asa ...?


A treia coperta din seria Bloodlines si numele carti The Indigo Spell.Imi place coperta sper doar ca nu va fi un triunghi amoros pentru ca nu-mi plac.Si lipseste un mic detaliu... tatuajul de pe fata lui Sydney.
Cartea va fi publicata in 12 februarie 2013














O alta noutate este ca am primit un alt arc Need by Sherry Hayes.
P.S Sunt in vacanta in sfarsit yupy deci va urez tuturor vacanta placuta si celor care au bac sau admitere succes!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to our newsletter